Ku memu zaskoczeniu!

Zdarzyła mi się taka sytuacja.

Korzystam z dobrodziejstwa pompy od ponad roku. Poznaję zalety, sprawdzam możliwości jakie mi daje, zamawiam wszelkie niezbędne akcesoria. Już mogę powiedzieć że prawie nie ma przede mną tajemnic.  „Prawie” to właściwe słowo : ) a mianowicie nie dawno podczas zmiany wklucia pojawił sie niepokojący komunikat ‚brak podawania’… Zaskoczona, sprawdziłam czy wkłucie nie uszkodzone, baterie naładowane, przeczytałam informacje w instrukcji obsługi pompy, itp. I założyłam, że zdarzyło mi się jakieś pewnie wadliwe. Założyłam nowe i po sprawie, wszystko śmiga.

Ale przy kolejnym zakladaniu sytuacja się powieliła. A że się śpieszyłam to nie zastanawiając się zmieniałam na kolejne. Przy następnej znów sytuacji pomyślałam że nie jest to właściwe. Tak jeszcze kilka razy się wydarzyło z wkluciami z jednego zamówienia… Oczywiście skontaktowałam sie z dostawcą. Ustaliłyśmy, że najszybciej bedzie jak bezpośrednio z Medtronic się rozmówię!

A że czas zawsze mi ucieka, to i na telefon znalazłam czas po około 2 mc. Naszykowalam wszelkie informacje typu model pompy, nr seryjny wkluć  itp. i dzwonię…

Nastawiłam się na wszelkie trudności formalne, pisanie reklamacji i takie tam…

I jakież moje zdumienie było, gdy sympatyczna Pani po drugiej stronie wysłuchała mnie z empatią, zadała kilka rzeczowych pytań, wyraziła radość że nie miało to wpływu na moje cukry! I pomimo że miałam tylko kilka wadliwych wkluć do weryfikacji- których Pani nie kazała im wysyłać  (z tego zamówienia wszystkie nowe wykorzystałam), to reklamację rozpatrzyła pozytywnie.

I za dwa dni dostałam całe nowe opakowanie!!!!

Jestem pod mega wrażeniem takiej proklienckiej polityki Medtronic!!! Polecam :))))

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.